Yritysyhteistyö

Matemaattisten tieteiden kandiohjelmassa aloittaa vuosittain yli 100 uutta opiskelijaa, joiden opintoihin sisältyy matematiikan lisäksi useimmiten opintoja muiltakin aloilta. Yleisiä aloja ovat tietojenkäsittelytiede, tilastotiede ja taloustiede.

Jäsenistöömme kuuluu yhteensä 400–500 opiskelijaa. Tavoitamme järjestönä siis huomattavan määrän tulevaisuuden osaajia monenlaisiin työtehtäviin. Opiskelijoitamme on työllistynyt paljon esimerkiksi ohjelmistokehitykseen, konsultointiin ja vakuutusmaailmaan.

Haalarisponsorointi
Yrityksellä on mahdollisuus ostaa mainospaikka haalareistamme. Mainos on pitkäaikainen ja näkyvä, sillä opiskelijat käyttävän haalareitaan koko opintojen ajan opiskelijatapahtumissa.

Rekrytointikanavat
Välitämme työpaikkailmoituksia rekrytointiin keskittyville sähköpostilistalle sekä Telegram-kanavalle. Kanavat tavoittavat paljon niin opiskelijoita kuin valmistuneitakin.

Vuosijuhlat
Matrixin vuosijuhlat kokoaa vuosittain helmi-maaliskuun vaihteessa opiskelijat sekä jo valmistuneet yhteen juhlistamaan järjestöämme. Yritykset voivat tukea juhlaamme tukea vastaan ja päästä itsekin menoon mukaan!

Yritysvierailut
Yritys voi järjestää yritysvierailun, jolloin jäsenistömme pääsee tutustumaan yritykseenne mahdollisena työnantajana.

Tapahtumanäkyvyys
Tukea vastaan voimme tarjota erilaista näkyvyyttä tapahtumissamme.

Järjestölehti
Järjestölehtemme julkaistaan vuosittain ja kirjoitamme mielellämme esimerkiski työntekijöidenne uratarinoista!

Olemme myös avoimia uusille yhteistyöideoille

Alustava hinnoittelumme löytyy täältä.

Mikäli kaipaatte lisätietoja, otathan yhteyttä yritysvastaaviimme, joiden yhteystiedot löydät hallitus & virkailijat -välilehdeltä.