Liity jäseneksi

Pakollinen kenttä, vähintään 6 merkkiä

Henkilötiedot

Muut tiedot

Yhdistyksen varsinaiseksi jäseneksi voidaan hyväksyä jokainen Helsingin yliopiston Matemaattisluonnontieteellisen tiedekunnan vastuulla olevassa koulutusohjelmassa opiskeleva.
Ulkojäseneksi voidaan hyväksyä kuka tahansa Helsingin yliopiston tutkinto- tai jatko-opiskelija.
Kannatusjäseneksi voidaan hyväksyä yksityinen henkilö tai oikeuskelpoinen yhteisö.
Varsinaiset, ulko- ja kannatusjäsenet hyväksyy hakemuksesta yhdistyksen hallitus.
Yhdistyksen jäsenellä on oikeus osallistua yhdistyksen järjestämiin kokouksiin ja muihin yleisiin tilaisuuksiin. Kaikilla yhdistyksen jäsenillä on yhdistyksen kokouksissa puheoikeus. Yhdistyksen kokouksissa kaikilla varsinaisilla jäsenillä on äänioikeus ja yksi ääni. Muilla jäsenryhmillä ei ole äänioikeutta.
Kaikkien hallituksessa toimivien henkilöiden on oltava yhdistyksen varsinaisia jäseniä.

Liityt kannatusjäseneksi Liityt ulkojäseneksi Liityt varsinaiseksi jäseneksi