Vappunyyttärit & Haalarimerkkiompelut

Päivä: Sunnuntai 28.04.

Paikka: Intiankatu 20

Yhteyshenkilö: Raul Momblona Rodriguez (@el_momblona)

Oletko aivan puhki ensimmäisen vappuviikon jälkeen? Kaipaatko hetken taukoa juhlimisesta? Vai kenties tekosyyn juhlia lisää? Oli miten oli, liity osoitteeseen Intiankatu 20 viettämään chilliä vappuhengailua!

Matrix järjestää Vappunyyttärit ja Haalarimerkkiompelut sunnuntaina 28.4. klo 12 alkaen. Seuraan voi myös liittyä myöhemmin iltapäivällä ja tuoda pikku purtavaa paikalle, nauttia seurasta ja valmistella haalarit Vappua varten. Saunaan pääsee myös halutessaan klo 17-20.

Tapahtuma järjestetään Intiankatu 20:n kerhotilassa, jossa on myös terassi ja grilli, joita voidaan käyttää sään salliessa.

Jos tapahtumasta herää kysyttävää tai on vaikeuksia löytää paikalle, ota yhteyttä Raúl Momblonaan aka Mombloon raul.momblona (at) gmail.com tai Telegramissa @el_momblona

Tapahtumassa noudatetaan Matrixin turvallisemman tilan periaatteita, joita voi tarkastella täällä: bit.ly/matrix-safe-space

TL;DR:
MITÄ: Vappunyyttärit & Haalarimerkkiompelut!
MISSÄ: Kerhotila, Intiankatu 20
MILLOIN: sunnutaina 28.4. klo 12 alkaen
MUKAAN: Ruokaa ja juomaa nyyttäripöytään, ompeluvälineet, ja halutessasi saunakamat
MIKSI: Ei ne merkit ompele itseään kiinni!