KomerOlympialaiset

Päivä: Tiistai 20.02.

Yhteyshenkilö: Aapo Karvonen

Ilmassa on suuren urheilujuhlan tuntua! Jo perinteeksi muodostuneet KomerOlympialaiset saapuvat jälleen Exactumin kolmanteen kerrokseen tiistaina 20.2.

Tänä vuonna kisaillaan tuttujen lajien parissa, joihin sisältyy mm. LaTeX ladonta, Huutopussi, Catan, NHL 13 sekä skribbl.io. Ilmoittautuminen lajeihin tapahtuu Komeron kaapin ovessa olevaan lappuun. Palkintona voittajille on sekä mainetta ja kunniaa että viivoja, eli paikallista valuuttaa Komeron tuotteisiin.

Ilmoittauneiden määrän mukaan joudutaan pelamaan karsintaotteluita ainakin Huutopussissa, Catanissa sekä NHL 13:ssa. Varaathan siis aikaa tapahtumaa edeltäviltä päiviltä karsintaotteluiden pelaamiseen, mikäli aiot näihin lajeihin osallistua.

Tapahtuman aikataulu on seuraavanlainen:
NHL13 10.00
Skribbl.io  11.00
Papa's quiz 12.00
LaTeX 13.00
Huutopussi 14.00
Shakki 14.30
Miinaharava 15.00
Catan 16.00

Kaikkiin lajeihin mahtuu rajallinen määrä osallistujia, joten olethan nopea ilmoittautumisen kanssa.

Palkintonnot jaetaan jokaisen lajin osalta seuraavasti:
1. sija: 3 viivaa
2. sija: 2 viivaa
3. sija: 1 viiva

Osallistuminen ei maksa kilpailijalle mitään. Kaikissa Matrixin tapahtumissa noudatetaan Matrixin Turvallisemman tilan periaatteita: bit.ly/matrix-safe-space

TL;DR:
MITÄ: KomerOlympialaiset
MISSÄ: Komerossa, duh (Exactum, 3. krs)
MILLOIN: Tiistaina 20.2.
MIKSI: Ei haukku haavaa tee